Cirurgia Estètica del Peu

Uns peus bonics i sans en harmonia amb el cos, són símbol de salut.

Les deformitats en els peus causen dolor, a més de representar un problema estètic que ens pot arribar a condicionar en la nostra vida quotidiana

Mes Informació>>
Galindons

Correcció dels galindons sense dolor, sense cicatrius i sense ingrés hospitalari.

Dit en Martell o Dit en Urpa

Realitzem una tècnica percutània sense fixació interna, que permet garantir una correcció eficaç sense deixar cicatrius i mes ràpida

Dit de Sastre o 5è Dit Var

Amb la tècnica que apliquem a la Clínica Planas, a més d'eliminar la protuberància òssia, es realinea el dit i restableix la forma i funció correctes del peu

Neuroma de Morton

Es realitza una descompressió endoscòpica del lligament intermetatarsiano, alliberant el nervi atrapat i conseqüentment el dolor

Metatarsàlgia

Cinc minuts de cirurgia són suficients per resoldre el problema, sense incisions quirúrgiques

Allargament de dits

La reconstrucció dels dits del peu és una operació dirigida a allargar els dits i restaurar la forma i funció del peu, a més de donar-li un aspecte més harmoniós.

Ecurçament de Dits

Per oferir el millor resultat disposem d'una tècnica quirúrgica completament nova, que uneix la tècnica de cirurgia oberta amb les noves idees de la cirurgia percutània

box image
Plasma Ric en Plaquetes (PRP)

S'utilitza el plasma ric en plaquetes per reduir el dolor i accelerar la velocitat de curació de les ferides, escurçant el temps de rehabilitació

box image
Una unitat amb els últims avenços

La Unitat de Cirurgia Estètica del Peu de la Clínica Planas, ofereix una innovadora tècnica no invasiva que permet abordar i corregir qualsevol patologia del peu.