La rinoplàstia o cirurgia del nas, és una intervenció quirúrgica destinada a la correcció de deformacions nasals mitjançant la modificació de la seva forma, fet que es tradueix en una millora de l’equilibri i l’harmonia facial.
Cada rinoplàstia és un cas diferent que s’ha d’avaluar amb detall. No es tracta únicament de reduir o augmentar el volum del nas, si no d’adaptar-lo a les faccions i característiques pròpies de cada persona.
.
La cirurgia de les parpelles o blefaroplàstia és una tècnica quirúrgica que consisteix en corregir l’excés de pell i les bosses de greix de les parpelles superiors i inferiors.
Com els signes de cansament i envelliment facial desapareixen, s’aconsegueix que la cara presenti un aspecte més jove, i recuperi la vivacitat i expressivitat de la seva mirada.
El lifting facial o ritidectomia, és una tècnica quirúrgica de rejoveniment facial, amb resultats molt satisfactoris, que permet recuperar la fermesa i el to cutani de la cara i el coll.
L’otoplàstia, és una tècnica que permet corregir les orelles prominents, una malformació congènita molt freqüent. Aquesta tècnica, especialment aconsellada a partir dels 7 anys, moment en el qual les orelles ja han completat el seu desenvolupament inicial, permet recuperar l’harmonia facial del nen o l’adult amb uns resultats naturals.
La valoració estètica de la cara s’ha de fer en funció de la relació tridimensional existent entre cadascuna de les seves parts. És per aquesta raó que entre els seus relleus ossis, que tenen gran importància, destaquem el mentó.
Els implants de mentó ajuden a harmonitzar els trets facials, aconseguint un equilibri essencial per a la bellesa de la cara.
L'orella contribueix de manera important a l'harmonia del contorn facial. L'operació més freqüent en cirurgia plàstica auricular és la correcció de les orelles en nansa. No obstant això el lòbul de l'orella pot produir per si sol disconformitat estètica per diferents motius.
La valoració estètica de la cara s’ha de fer en funció de la relació tridimensional existent entre cadascuna de les seves parts. És per aquesta raó que entre els seus relleus ossis, que tenen gran importància, destaquem els pòmuls.
Els implants de pòmuls ajuden a harmonitzar els trets facials, aconseguint un equilibri essencial per a la bellesa de la cara.
Les boles de Bichat són paquets grassos que es troben a les galtes i que en ocasions poden enlletgir el contorn de la cara
Per solucionar els efectes de l’envelliment i altres derivats de la manca de volum facial i corporal, com pot ser la falta de desenvolupament de pòmuls, mentó o glutis, fem servir la tècnica o filling de farciment de greix.
La lipoestructura és la tècnica que ens permet restaurar i aportar volum o remodelar les diferents parts del cos mitjançant la utilització del propi greix del pacient com a material de farciment.
Es tracta d'un programa postoperatori específic per a cada cirurgia en concret, que utilitza els aparells i tecnologia més avantguardista del moment per aconseguir una recuperació post quirúrgica el més ràpida possible.